Helpdesk

Gör vardagen effektivare för dina användare

Har ni behov av en strukturerad hjälp till slutanvändare eller vill ni kunna få avlastning för belastningstoppar på Helpdesk-avdelningen?

Oavsett önskemål så har Advitum en lösning. Vi kan erbjuda hela Helpdesk-lösningar där era användare ringer direkt till vårt dedikerade telefonnummer eller kan vi fungera som en avlastning till er ordinarie Helpdesk där utvalda ärenden skickas vidare till Advitum för åtgärd, ni väljer själva upplägg efter aktuella behov och självklart kan det även förändras över tid.

Vad är priset på tid?

Vad kostar det egentligen när användarna inte kan utföra sina arbetsuppgifter på grund av IT-relaterade problem? Miljoner och åter miljoner kronor i produktionsbortfall är resultatet för många företag, lägg därtill den badwill det innebär och man ser oftast en ganska tilltalande ROI för en satsning på att minimera användarnas datorstrul genom en effektiv, strukturerad och kompetent Helpdesk-funktion.

Prenumerera på Advitums nyhetsbrev

Om du väljer att prenumerera på vårt nyhetsbrev kommer du att erhålla information om vad som händer på Advitum, våra utbildningar och kundevent, nyttiga blogginlägg och viktiga produktnyheter. Självklart kan du säga upp din prenumeration med en enkel knapptryckning.