Advitum 365 | SPOC (Single Point Of Contact)

Det ramlade tyvärr mellan stolarna!

Inom IT är det vanligt förekommande att flera olika parter är inblandade vid felsökningar, implementationer och förändringsarbeten. Inte alltför sällan händer det att ärenden och uppdrag drar ut på tiden för att ingen har ansvaret.

Genom tjänsten Advitum 365 | SPOC tar Advitums personal på Servicedesk ansvar för att driva och koordinera ärenden där flera parter är inblandade.

(Advitum 365 | SPOC är en tilläggstjänst till Advitum 365 | Servicedesk)

Tjänsten omfattar

• Ansvar för att driva och koordinera olika typer av ärenden där flera olika parter är involverade
• Rapport och statistik över ärenden och trender

Fördelar och mervärden för dig som kund

Genom att Advitums Servicedesk har ett uttalat ansvar för att koordinera ärenden med flera inblandade parter uppnås ett tydligare arbetssätt samtidigt som ledtider minimeras och risken för missförstånd och dubbelarbete minskar avsevärt.

Sammantaget innebär Advitum 365 | SPOC ett effektivare arbetssätt och att mindre tid läggs på avstämningsmöten, uppföljning osv.

Vad kostar det?

Kostnadsstrukturen är en fast månadskostnad baserad på antalet användare kunden har i Advitum 365 | Servicedesk.

Prisexempel för 250 användare är 3 000 SEK per månad.

SPOC i fokus


Vill du veta mer?

Kontakta Johanna Axelsson

johanna.axelsson@advitum.se
Tel: 0481-48099

Eller använd kontaktformuläret nedan

Kontakta oss

Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort!

Prenumerera på Advitums nyhetsbrev

Om du väljer att prenumerera på vårt nyhetsbrev kommer du att erhålla information om vad som händer på Advitum, våra utbildningar och kundevent, nyttiga blogginlägg och viktiga produktnyheter. Självklart kan du säga upp din prenumeration med en enkel knapptryckning.